M

M
@Sadecebir_M
Türk dili ve Edebiyatı Öğretmeni
İstanbul
92 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
İnsan insanı ya tam anlamadı, ya tamamlamadi demiş bir şair. .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın hayatı zordur kimi zaman kabul ama bazi zamanlar düşünüyorum. Sanki sıkıntıları sırtlayan bizleriz. Omuzlarımız ağrıyor yürürken .
Ahh bugünlerimi aratma Rabbim .
Lafa gelince herkes çok akıllı düşünüyor konuşuyor ama kendimize değirmen dönmüyor ..
Hepimizde bir büyüme çabası hepimizde her şeyi sırtlarım kuvveti.. Her şeye sahiplenme iç güdüsü .