M

M
@Sadecebir_M
Türk dili ve Edebiyatı Öğretmeni
İstanbul
92 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Ahh anlamsız yalnızlıklarimiz. . Yanlışlıklarımız..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayır hiçte bile oyle değil ..!
Bir şeylere alışmak. YADA yapılan yanlışları artık görememek kadar fena bir durum var mıdır?
İnsanlar mı olağanüstü garip, ben mi zamana ayak uyduramiyorum ? Yoksa zamana ayak uydurmak düşüncesi hepimizin bahanesi mi?
Çok mutsuzsun diyorlar .. İnsan mutluluğunu nasıl gösterir. .?