M

M
@Sadecebir_M
Türk dili ve Edebiyatı Öğretmeni
İstanbul
92 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Özünde herkes iyidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nedir insanın, insanı anlayabilmesi?
Yıldızlar karanlıkta çıkar , yıldızları görmek için karanlığı bekleme diyor öteki. .
Ağır bir imtihanla karşılaştığında dünyevi tüm diğer dertlerin yok oluyor gözünde diyor birisi. ..
Değeri bilinmeyen insanlığa da ayrıca üzülüyorum