Mahperi⁷

Dünyada olmak yaşamaya yetmiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Amami Alfredo quant’ io t’ amo, addio” ("Sev beni Alfredo, seni sevdiğim kadar, elveda.")
Acıya alışık olmam, acımadığı anlamına gelmez.
Kadınların büyüdükçe güzelleşip, daha da havalı bir kadına dönüşmesine bayılıyorum.
Sanki ruhumun bir parçası benden kopmuş da uzaklarda bir yerlerde parlıyormuş gibi... O güzelliğin yabancılığı, onun benim olmayışı kalbimi çok yoruyor. İnsanın kendine ait olmayan bir şeyin güzelliği altında böyle ezilmesi normal mi?