Tuba Keskin

Tuba Keskin
@Sadecetubaa238
Çünkü sevilmeye değer ne varsa sende toplanmış gibi.
Ankara
Sinop, 4 Ocak
10 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
“Yüzün neden böyle asık?” Bolkonski cevap verdi: "Neşelenecek bir şey yok ki." Savaş ve Barış, Lev Tolstoy
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Geçecek,” dedi kendi kendine. “Dün geçti ya.” 📚| Veronika Ölmek İstiyor, Paulo Coelho
Çok yorgunum,dinlenmem lazım...
Bir ara insanları anladığımı sandım.*𝖲𝗈𝗇𝗋𝖺 𝗌𝖺𝗇𝖽ığı𝗆ı 𝖺𝗇𝗅𝖺𝖽ı𝗆.* - Freud
Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları. 📜Nâzım Hikmet Ran