İçimde tuttugum gitsin diye beklediğim kara bulutlar var gitmiyorlar ne zaman aklıma gelsen çoğaliyorlar ve hiç azalmiyorlar her çoğaldiklarinda kalbim sıkışıyor nefes alamıyormuşum gibi hissediyorum, geceleri geliyor bu his daha çok. Ne zaman gider bu ağrı ne zaman geceleri uyumadan seni düşünmeyi bırakırım söylesene?