Zeynep

Zeynep
@Sadecezeyneppp
Her güzel şeyin bir sonu vardır. ~Realizm ve romantizmi birleştirebilecek kadar garip biriyim.
"Olsun ya düzeliriz." Şey düzeliriz di mi?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben birkaç parça anıyla Sarhoş oldum bugün
İçimde tuttugum gitsin diye beklediğim kara bulutlar var gitmiyorlar ne zaman aklıma gelsen çoğaliyorlar ve hiç azalmiyorlar her çoğaldiklarinda kalbim sıkışıyor nefes alamıyormuşum gibi hissediyorum, geceleri geliyor bu his daha çok. Ne zaman gider bu ağrı ne zaman geceleri uyumadan seni düşünmeyi bırakırım söylesene?
Oynama onunla oyuncak değil(kalbim)
Kalbinin ateşini söndürmek için şiirlere sığınan ve şiirlerin alevleriyle kalbi daha da harlananlara selam olsun 🙋