Zeynep

Zeynep
@Sadecezeyneppp
Her güzel şeyin bir sonu vardır. ~Realizm ve romantizmi birleştirebilecek kadar garip biriyim.
Belki de daha kötüsünü yaşamaktan döndük.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belki de iyi geceler diyenimiz yok diye bu kadar geç yatıyoruzdur :)
Mecbur olmak ne kadar da bunaltıcı. Mecburiyetlerimiz gitse ne kalır ki geride?
Kaçmak erkeklerin işi :)
~İnsanın boş zamanlarında kafası hep dolu olur...