Zeynep

Zeynep
@Sadecezeyneppp
Her güzel şeyin bir sonu vardır. ~Realizm ve romantizmi birleştirebilecek kadar garip biriyim.
Görmeden sevmek ibadet değil mi?
Ne çıkar yanımda olmasan ! Kalbim senden ibaret değil mi ? Uzaktan sevmek zor demişsin Etme sevdam Görmeden sevmek ibadet değil mi ? Cemal Süreya
Reklam
"Nasibimi aldım tüm yeminlerden"
Duygusal olarak çok yara almış kişiyi fiziksel acılar etkilemez.
Vedasız ayrılıklar daha da üzmez mi insanı? Ümit bırakır ardında. Evet,deliler gibi yine üzülürsün ama hep bir belki olur aklında.
Keşke bir kere görebilsen benim kalbimle kendini.