Zeynep

Zeynep
@Sadecezeyneppp
Her güzel şeyin bir sonu vardır. ~Realizm ve romantizmi birleştirebilecek kadar garip biriyim.
Beynimin içi düşünmekten o kadar dolu ki sanki annemin süpürgesiyle girsek yine de temizlenmez gibi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de hissettiklerimiz aşk değil hevestir. Ne dersiniz?
Üzülmüyorum, sadece kalbimde bir boşluk hissediyorum.
Nasıl hissediyorum biliyor musunuz ? Yıllarca uzaktan güzelliğini hayran hayran seyrettiğim çiçeğe, bir güç yakınlaşmışım ve o güzel çiçeğin aslında dikenlerden oluşan bir ilizyon olduğunu yeni fark etmişim ve sanki o dikenler şimdi kalbime batıyor gibi hissediyorum.
Gökyüzü neden sisli olur kötü kalpleri gizlemek için mi ?