Sâdık ÇOBAN

Sâdık ÇOBAN
@Sadikben
"İşte böyle kâtip efendi, ümit bir gün daha aldattı beni. "
Fırat Üniversitesi
Diyarbakır
Şanlıurfa
58 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi. Aşşağlık insanoğlu herşeye alışır ! Suç ve Ceza (Dostoyevski)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesela neden senin odanda duran sen sandalyede ya da çalışma masasında otururken uzanırken ya da uyurken seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim neden değilim... Franz Kafka (Milena'ya Mektuplar)

Sâdık ÇOBAN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
47 günde okudu
·
2020 4. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Korkunç acılara boyun eğmek zorunda kalırım tek sözcüğünden yoksun olursam... Franz Kafka (Milena'ya Mektuplar)
Gücüm yetmez ki ; paltom ağır gelirken, nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda ? Franz Kafka (Milena'ya Mektuplar)