Ş Y.

Park/Bahçe Sezonu Açıldıysa...
i.hizliresim.com/nT2O57.jpgi.hizliresim.com/8mL4Yy.jpgi.hizliresim.com/YzzL50.jpg Kitaplar kadar kitaplar ile olan hatıraları da seviyorum. Hoş bir fotoğraf ile anımsayınca çiçek açıyorum, bakıyorum, tekrar bakıyorum, kapatıyorum tekrar sonra yine açıyorum ve sonra yine... Bir söz okumuştum “Fotoğraf, görüntünün şiiridir” Tam olarak öyle benim icin. Fotoğrafların arkasındaki hikayeleri çok seviyorum. Güneşi gördüğümde, ruhum mavi ve yeşillik hasreti ile yanarken kitabımı çantaya atıp fıt fıt parklara koşmayı seviyorum, hiç çocuk ile tanışmamış parklara,bu beni bir miktar üzse de. Bekletilmiyorum çünkü sevgili dostum (kitabım) bana eşlik ediyor ama katılmak isteyen dostlarımı da yanıma alıyorum, mesela canım rümeysa ama onunla iken semaver keyfinden kitaba vakit ayıramıyoruz, yola tek devam ediyorum ☺️🌿 Parantez açıyorum burada fotoğraflar ile vakit kaybetmemek icin belli bir vakit ayırdıktan sonra uçak moduna alıp,hop çantaya atıyoruz. Veyahut bazen hiç almıyorum yanıma biricik telefonlarımızı. Anın tadını kaçırmadan, hatıraları da unutmadan, kendime bir yenisini ekliyorum. Yukarıdakiler de bakınca tebessüm ettiklerimden, şiir gibi günlerden birkaçı. Yaşasın güzel hatıralar,güneşli havalar, mavilikler,yeşillikler... Nimetini esirgemeyen Rabbime hamd olsun.
1000Kitap
Ş Y.
10/10