Seda

Seda
@Safderun0_
Sesinden öpüyorum,yüreğime serçeler bırakan sesinden…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insan inadını ve kararlarını sizden üstün tutuyorsa zeten size karşı bir zaafı yoktur… Demem o ki bundan öncesi size söylenen bütün süslü cümleler bir yalandan ibarettir…
1000Kitap
Öylesine:)
Acı insana dair en temel dürtülerden biri lakin hepimiz zaman zaman buna gem vurarak bundan kaçınıyoruz acı duyabilmek ve bundan geriye doğru düşünmek çok şey kazandırır hepimiz aslında her yaşadığımız olayda bir bebeğiz elimiz yandı bir daha o ateşe atmamak yada daha temlikinli yaklaşmamız gerektiğini öğrenmiş oluruz bu ister bir ister elli yaşında olalım hep bir acı olur hayatımızda bununla nasıl baş ettiğimiz ve bunu nasıl iyileştirmek istediğimiz çok önemli ben iyiyim maskesi yorar ve iyileşme sürecinizi uzatır demem o ki her şey geçer ve zaman size öylesi mutluluklar verir ki şaşırırsınız gökyüzünün mavisi hatta grisi bile sizi mutlu etmeye başlar burdaki en temel yapmanız gereken gerçekten inanarak isteyerek Allah’a sığınmak bazen çoook uzun sürebilir ama istemeye inanmaya umud etmeye devam edin ola ki o çok istediğiniz olmadı daha çok şükür edin evet nefs var insanı üzüyor olamayanlar ama inanın sizi neyden nasıl kurtardığına siz dahi inanmazsınız Allah Kerim Allah Kâdir olandır ve hayat hep yokuştur tam düzlüğe ulaştım dersiniz ve yine bir yokuş ama unutmayın ki Allah ile beraberseniz o yokuşlar birbiri ardına düzlük olur neden bunları yazdım bende bilmiyorum temennim o ki kalbi ruhu daralan biri okur Allah var gam yok her şey eninde sonunda muhakkakki sizi memnun edecek inanmak inanmak umud edebilmek elhamdülillah tam hatırlayamasam da zihnimde yer alan bunu sizinle paylaşmak isterim “Beni yaratan elbet yolumu gösterir.”
Alıntı
Oldu bir şeyler Geçti bir şeyler Ne oldu deme bana Bitti bir şeyler… Nazan Öncel
Müzik
Ne güzel demiş Cemal Safi ; “ Tiryaki gönlümden olmasın kuşkun, Tek sana müptela, tek sana düşkün..”
1000Kitap