Seda

Seda
@Safderun0_
Sesinden öpüyorum,yüreğime serçeler bırakan sesinden…
“Zorluğun sonuna bak:”
Ateş İbrahim’e bahçe oldu. Kuyu Yusuf’a saray oldu. Balık Yunus’a binek oldu. Hastalık Eyyüb’e şifa oldu. Allah imtihan eder ama ihmal etmez.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
04:25
“İnsan sevebildiği için yas tutar Sevdiklerinin arkasından yas tutar Aslında yas kaybettiklerimizi Onurlandırmaktır Sevgiyi onurlandırmaktır Çünkü onların bizim için değerli olduğunu söyler bize Ve sevdiği için yas tutar insan…”
1000Kitap
03/10
“Aşkın sadık olanı makbuldür ama ayrılık da sevdandır o yüzden gidenlere çok dua etmek kendimizinde bir gün gitmesinden korkmak ve bu meseleye alışmak lazım…”
1000Kitap
Hoş geldi 11 ayın sultanı:)
Ramazana kırık kalp ile girmeseydik iyiydi :(
Ramazan