“İnsan sevebildiği için yas tutar
Sevdiklerinin arkasından yas tutar
Aslında yas kaybettiklerimizi
Onurlandırmaktır
Sevgiyi onurlandırmaktır
Çünkü onların bizim için değerli olduğunu söyler bize
Ve sevdiği için yas tutar insan…”
“Aşkın sadık olanı makbuldür ama ayrılık da sevdandır o yüzden gidenlere çok dua etmek kendimizinde bir gün gitmesinden korkmak ve bu meseleye alışmak lazım…”