Seda

Seda
@Safderun0_
Sesinden öpüyorum,yüreğime serçeler bırakan sesinden…
Serçem ah…
Koca ömrü kış misaliydi; nihayet dedi nihayet bahar geldi diye yüksek yüksek kahkasıyla mutlu olmuştu ne bilsin garip bahar değildi gelen kara kışta doğan yalancı güneşten başka bir şey değildi sus sussss diye bağırdı duymak istemiyor görmek istemiyordu gerçekleri adeta büyülenmiş gibi gerçeklere kör sağır olmayı tercih etmişti lakin kısa sürdü güneş ardına bakmadan kayboldu önce tedirginlik sardı bedenini sonra aniden ayaz bastırdı üşüyordu dayanırım dedi durmaya devam etti bir köşede ölümü bekler gibi o yalancı güneşi beklemeye koyuldu halbuki başka diyarlarda olan başkalarına yaz olan güneş serçeyi sadece baharın geleceğine inandırıp kaybolmuştu serçeye bir kaç arkadaşı fısıldadı ölüyorsun bu beklemek öldürür ayaz öldürür dedi ama nafile inanmıştı bir kere
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
27/06
İnsan insanı, ya tamamlayamadı; Ya tam anlayamadı..!?
1000Kitap
“Manasız çatık kaş bile kul hakkıdır.” Diyor. Ne ince bir detay, Ne hassas bir terazi…
O’da…
+ Sence bir şans daha vermeli miyim,Portuga?” “-insanlar asla değişmez, Zeze.” “+Ama o…” “O da, Zeze… O da.
Alıntı
“Alçalır elbette, Haddinden ziyade yükselen..”
1000Kitap