En çok evimde mutluyum; bu yüzyılın dışarısında bir olmamışlık, bir manevi
süprüntü, bir ideoloji kayması, bir gurur eğikliği, bununla beraber gelen müthiş bir yozlaşma, alafranga kaygılarla birlikte fevkâlede bir özentilik ve sinsi yaklaşımların kirli yansıması var. Böyle bir zamanda sabrınızın yorulmasını ve kalbinizin kırılmasını istemiyorsanız; Ulup ile bağdaşmayan her cümleden, nezâket ile donanmamış her şahıstan, saygının yerleşmediği bütün bünyelerden uzak durun...