"Herkesi memnun etmeye çalışmaktan
vazgeçtiğin, insanlara açıklama yapmayı
bıraktığın, hayır demekten korkmadığın,
herkesle aranı iyi tutmaya uğraşmadığın,
geriye bakmanın zaman kaybı olduğunu
anladığın ve daima önüne baktığın o
yaşa gelmişsindir."
Bildiğim hiç birşey yok ama çabaladıklarım var. Kimseye zarar vermemiş olmama yaslanan umudum var. Bilerek kötülüğü seçmemiş kalbim var.Ve bu, vicdanım için 'güzelliklere'inanmaya yetiyor.