LUMİRA

LUMİRA
Vazgeçtiğim yerden yeniden başladım.
Birilerinin iyiye inanma sebebi ol..
Reklam
Yolun yarısı ama yine de kârlı:)
"Herkesi memnun etmeye çalışmaktan vazgeçtiğin, insanlara açıklama yapmayı bıraktığın, hayır demekten korkmadığın, herkesle aranı iyi tutmaya uğraşmadığın, geriye bakmanın zaman kaybı olduğunu anladığın ve daima önüne baktığın o yaşa gelmişsindir."
Bildiğim hiç birşey yok ama çabaladıklarım var. Kimseye zarar vermemiş olmama yaslanan umudum var. Bilerek kötülüğü seçmemiş kalbim var.Ve bu, vicdanım için 'güzelliklere'inanmaya yetiyor.
Gerek duymadikça insan sevmeyin, gidin hayvan sevin daha sadıklar...
Tartışmalardan uzak kalmak istediğim dönemdeyim. Bana bir filin uçağını söyleseniz "kesinlikle haklısınız" derim..
Reklam