Dün gelen bir hasta özel hastanede yazdırdığı ilaç reçetesini ilaç ücreti yüksek diye tekrardan bizde ( sağlık ocağında) yazdırmak istedi. Yazilamayacağını, yardımcı olamayacağımızı söyledik. Hasta " hele siz bekleyin AKP iktidardan düşsün görürsünüz, o zaman da böyle konuşabilecek misiniz " dedi. Aynen abi bizde zaten AKP'liydik:)))