Kitap mı o

Kitap mı o
@Sahafcii
Öğretmen
Ankara
3 okur puanı
Aralık 2023 tarihinde katıldı
“İnsan çoğu zaman kendi içinde taşıdığı bir yarayı, bir eksikliği ya da acıyı dışarıda –başka insanların davranışlarında– görmeye çalışır. Aslında onu en çok rahatsız eden şey karşısındaki kişi değildir; kendi içindeki, yıllardır çözülmemiş duygudur. Kişi bunu fark ettiğinde ise gerçek uyanış başlar.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bilginin kapısını açan herkesin ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN…📚
"Eğer bir gün birlikte olmadığımız bir yarın olursa, her zaman hatırlaman gereken bir şey var. İnandığından daha cesursun, göründüğünden daha güçlüsün ve düşündüğünden daha zekisin! Ama en önemlisi, ayrı olsak bile, her zaman seninle olacağım." (Christopher Robin'den Pooh'ya)
Ne yaşarsam yaşayayım ne kadar sorunlar ve sorumluluklar belimi bükse de,yine de bu hayatı yaşamayı seviyorum 🫶🏻
22.11.63
“Geçmiş ölmüyor. Hatta geçmiş bile değil. O, her zaman orada — seni bekliyor, bir adım geri gitsen kollarını açacak gibi.”