Sokak çiçeği

Sokak çiçeği
@Sahimavi
Oysa ne zordu haykırarak ağlamak istediğim yerde haykırarak gülmek. İçin kan ağlarken dışından güller saçmak
İnsan ve Duygular
Reklam
İnsan niye bu kadar güçlü ki, ağlaması, haykırması feryad etmesi gereken yerlerde nası oluyoda susabiliyo, nası oluyoda gülmeye çalışıyo
İnsan ve Duygular
Ya bu insanlar gezmeye enerji nerden buluyor, ben konuşmaya bile üşeniyorum
Hayat ve İnsan
Bir yılmışlıkki bir yılmışlık, sığmıyor kelimelere, cümlelere, satırlara en önemliside yüreğime sığmıyor artık
İnsan ve Duygular
Bir insanı öldürürse ilgisizlik öldürür, kimsede göremezse kendini, kimsede varlığı yoksa, hayalet gibiyse ortamda, merak etmiyorsa kimse onu, rehberine girdiğinde arıycak kimsesi yoksa, o insan ya çevresini değiştirmeli, ya kendini.
Hayat ve İnsan
Reklam