Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Fikrimden geceler yatabilmirem Bu fikri başımdan atabilmirem......
Reklam
Bir insanın acısını asla küçümsemeyin çünkü dürüst olmak gerekirse herkes bir mücadele içinde. Sadece bazı insanlar bunu gizlemede diğerlerinden daha iyi.
Umarım bir gün sevdiğimiz kadar seven birine denk geliriz.....
"Birilerinin kalbine, iyi gelmeyi öğrenin. Yük olma işini, herkes yapıyor zaten..." Cahit Zarifoğlu
“Kırıntıya hürmeti olmayan, Ne bilsin kuşun kalbini..”
Reklam