Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Değecek mi sabrettiğime....
Reklam
Bir insana yapacağınız en büyük kötülük; Umut verip yarıda bırakmaktır.
En güçlü yanlarımızı en karanlık anlarda buluruz. -Steven Atchson.
Ve hiç kimse senden daha önemli değil.