Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Bir tek Allah'a güvenince hüsrana uğramazsın.
Reklam
Hiçbir şey tesadüf değildir. Yaşadığınız her şey, tam olarak nasıl olması gerekiyorsa öyle oldu. Ders çıkarmayı unutmayın. Minnettar olun.
Yarın sınavım var duâ edinde iyi geçsin be 😢
''Biz ne zaman yelken açsak sevdalara, kesiliyor bütün rüzgârlar. Ve biz ne zaman bir parça AŞK istesek, yalnızlık kesiyor önümüzü.'' Cemal Süreya