Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
“İlk adımı atmak her zaman zor olabilir, ama unutma ki her güzel hikaye bir merhaba ile başlar. 🌟”
Reklam
Önce kendini sev.
Allah'ım bana dokunan her kederden bir kurtuluş ve çıkış ver bana. Ummadığım yerden beni rızıklandır.
Başkasını ısıtmak için kendinizi yakmaktan vazgeçin.
Bazı insanlar geçicidir.
Reklam