Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Kendimizi kandırmaya gerek yok, neysek o’yuz.. Nelerle mutlu olduğunu, neye sevindiğini samimiyetle sor kendine, cevapların senin değerlilerin ve aynı zamanda ederindir..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hisler söylenmemeli, Hisler hissettirilmeli.
İçimden geldi İyiki varsın hiç gitme Bazı insanlar bazı insanlara hediydir Eksik olma çünkü varlığın çok güzel......
Belki senin rızkın kalbinin yumuşaklığıdır.
Kendimi seviyorum. Çünkü bunu birinin yapması gerekiyordu.