Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
biraz omzuna kafamı dayayıp gözlerimi kapatıp dinlenmek istiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biri saçımı okşasa sabaha kadar ağlayacaktım ama herkes sırtımı sıvazladığı için dimdik ayakta durmak zorunda kaldım.
Her veda son kez sarılmayı hak eder.
Zaman her şeyi affeder ama ben zaman değilim her şey aklımda.
Mükemmel kişiler aramaktan vazgeçin. Tek ihtiyacınız olan size sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen birisi.