Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Yanlış kişiyle savaştın. Ben senin düşmanın değildim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evim gibi hissedemiyorum artık. Yabancıyım her yere, her ana.
Olacağı varsa olurdu nasiple kavga edilmez
"İnsan bir üzüldüğü yeri unutmaz , bide huzur bulduğu yeri."
Karma der ki; Tanışmamızın bir sebebi var. Ya nimetsin; yada bir ders.....