Sahra

Sahra
@Sahraaevn
Yorgunluk iyidir, yaşadığını hatırlatır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Sapasağlam ördüğüm duvarlarımın yıkıldığı tek an, yalnızlığıma esir düşüp bir kitap karakterine ağladığım zamanlardı. Çünkü biliyordum ki kelimeler bazen hayatın aynası olurdu, hayal gücü deyip geçmek anlamsız gelirdi.” “Bu dünyada adını bile duymadığınız, yüzünü hiç göremediğiniz, belki de ömrünüzde hiç rastlayamayacağınız, tanımadığınız bir insanla aynı acıları paylaştığınız tek yer yarım kalmış bir kitap satırı olabilirdi. Parmaklarınızın dokunduğu buruk harfler, gözlerinizin değdiği birkaç satır... Gerçekte yapayalnız olabilirdiniz ancak bir kitap sizi bir dünya yabancı insanla aynı durakta buluşturur, kalbinizi aynı duygularla titretir, birbirinize hiç dokunmadığınız halde sımsıkı sarılmanızı sağlardı”
Sayfa 50·Kitabı okudu
“Özgürlüğü kanatlarına takmış bir kuş, istese sonsuzluğa uçup kaybolabilirdi. Oysa kafesin içinde umutsuzca parmaklıklara çarpan bir kuşa gökyüzünün varlığını anlatamazdınız. Ancak uçarsa görebilirdi, oysa annemin kanatlarını çoktan kırmışlardı.”
“Benden ceza değil, lütuf olur.”