Saim

Ne hoş bir güzelliği vardır; hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların, onurlu bir yaşamı seçenlerin.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
+Hani hayallerimizin peşine düşecektik? -O eskidendi. Artık büyük beklentilerim yok. Yalnızca dünyayı susturup biraz kitap okumak istiyorum..O kadar.
Kaç kere pay ettik dünya varını, herkese en çok bir mezar düşüyor.
"Benimle bir ömür geçer mi ki?" dedim "Seninle geçirmeye ömür yeter mi ?" dedi. İşte bu bana bir ömür yetti.
Hadi yoksulluğu anladıkta sevgi neden kıt kanaat odamı parayla...?