Saim

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Haklı olanı güçlü kılamadığımız için de güçlü olanı haklı kıldık.”
Edebiyat
Saim
Çok yerinde bir tespit gerçekten 👏🏻
Anlamadığını sevebilir mi insan?
"Erkeklik incecik bir kitaptır; dişilik ise sonu gelmeyen sayfalarca ansiklopedi. Ne diyor Oscar Wilde: 'Kadınlar sevilmek için yaratılmıştır, anlamak için değil.'
Saim
Çok güzel bir tespit gerçekten 👏🏻
Çok istedim diye mi olmuyor Olmayacak şeyleri mi çok istiyorum
Saim
Neyi çok istersen o senin imtihanındır
Baba demeyi o kadar çok özledim ki ; baba diye avazımın çıktığı kadar bağırıp sonrada hıçkıra hıçkıra ağlamak geliyor içimden . Nur içinde yat babamm 09.01.2010🥹🥹
Saim
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah