Saim

Kültürlü olmak çok kitap okumak üniversiteler bitirmek çok yer gezip görmek sosyal yaşantı değil. kültürlü olmak edeptir. saygıdır, özü duru kalbi berrak kalmaktır en mühimi de insan olmaktır...
Reklam
Üslup konusunda çok hassasım. Eğitim, para, statü; hepsi bir yere kadar. Bir insanı değerli kılan üslubudur.
Bazı insanlarla konuşmayı bıraktım; davet etmeyi, gitmeyi bıraktım. Mesaj atmayı, aramayı bıraktım. Özel günlerini kutlamayı bıraktım ve bir süre sonra fark ettim ki görüşmek için köprüleri kuran yalnız benmişim; ben bırakınca köprüler yıkıldı. Diyeceğim o ki; hayatınızda kimin gerçekten var olduğunu ve kimlerin yanınızda olduğunu anlamak istiyorsanız, bazı şeyleri yapmayı bırakın. Çekilin köşenize, sadece izleyin. Kim var, kim yok seriliyor zaten önünüze.
Desteği yabancıdan, kösteği tanıdıktan görmek; hayatın bize öğrettiği en acı ama en net ders oldu.
Pek çok evliliğin başarısızlıkla sonuçlandığını gördükten sonra şunu fark ettim: Sadık bir eş ve huzurlu bir yuva, bir insanın sahip olabileceği en nadir nimetlerden ikisidir. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın.
Reklam