Bazı insanlarla konuşmayı bıraktım; davet etmeyi, gitmeyi bıraktım. Mesaj atmayı, aramayı bıraktım. Özel günlerini kutlamayı bıraktım ve bir süre sonra fark ettim ki görüşmek için köprüleri kuran yalnız benmişim; ben bırakınca köprüler yıkıldı. Diyeceğim o ki; hayatınızda kimin gerçekten var olduğunu ve kimlerin yanınızda olduğunu anlamak istiyorsanız, bazı şeyleri yapmayı bırakın. Çekilin köşenize, sadece izleyin. Kim var, kim yok seriliyor zaten önünüze.