Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim.
Kimsenin inanmadığı bir deli..
Yazarının bile okumadığı bir kitap..
Hiç çalmayan bir şarkı..
Hiç vatandaşı olmayan bir ülke..
Hiç sorulmayan bir soru gibiyim.
Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim.
"Çağımıza uymak zorundayız palavrasına da hiç mi hiç inanmıyorum. Eğer yaşadığım çağın en yüce ideali toplumsal adaletsizlik üstüne kuruluysa; eğer yaşadığım çağ inandığım her şeyi yadsıyorsa; eğer yaşadığım çağa bayağılık ve çirkinlik egemense ben böyle bir çağa neden ayak uydurmak zorunda kalayım?"