Saim

Denk gelişlerimiz "doğru zamanlara", Rast gelişlerimiz "güzel insanlara" olsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yüz kere yere düşmüş olayım; başkalarına çelme takan biri olmayacağım. Ben kazanan değil, insan olmak istiyorum."
İnsan insana; dua eder, şiir yazar, çay demler, kalp kırmak da neyin nesi?
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim. Kimsenin inanmadığı bir deli.. Yazarının bile okumadığı bir kitap.. Hiç çalmayan bir şarkı.. Hiç vatandaşı olmayan bir ülke.. Hiç sorulmayan bir soru gibiyim. Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Yorumlarınızı bekliyorum..
"Çağımıza uymak zorundayız palavrasına da hiç mi hiç inanmıyorum. Eğer yaşadığım çağın en yüce ideali toplumsal adaletsizlik üstüne kuruluysa; eğer yaşadığım çağ inandığım her şeyi yadsıyorsa; eğer yaşadığım çağa bayağılık ve çirkinlik egemense ben böyle bir çağa neden ayak uydurmak zorunda kalayım?"