"Hani diyor ya şair:
'Hâl bilmezin yanında derdin,
Dil bilmezin yanında lisanın anlamı yokmuş,' diye.
Ziyadesiyle yorulmuşuz;
Vebali, emeği geçen herkesin boynuna."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dervişe sordular: “Ne anladın dünyadan?”
Derviş cevap verdi: “Ölülerin sevgi ile anıldığı, yaşayanların sevgisizlikten öldüğü bir dünyaya şahit oldum. Ölülerin toprağına çiçek etkiler. Yaşayanların çiçek bahçesini ise talan ettiler.”