Ne diyordu Sabahattin Ali:
“İsteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek, yaptıklarına üzülmekten daha kolay...”
"Ben sadece fazlasıyla ciddiye almıştım,
küçükken babamın bana birini üzdüğümde söylediği o sözü.
“Kendini karşındakinin yerine koy” ve ilk başlarda bunu o kadar çok yapmıştım ki,
bir gün dönüş yolunu yani kendimi bulamadım."
gecenin üçüdür en uygun zaman,
bahse girerim..
düşünün: sabah çok yakın
oysa ışıltı yok ortalıkta
nerdeyse gece bitmiş ama
sürmekte karanlık
henüz uyanmış bazıları
henüz uyumamış bazıları
bazıları uyanmış uykusuna doymadan
bazıları uykusuna varmadan doymuş..