Aforizma

Aforizma
@Sairikayipkiz
Şairi arıyorum...
"Ben sanmıştım ki..." dediğiniz?
- Ben sanmıştım ki kuyu, sadece Yusuf’un düştüğü o karanlık derinliktir.🪔
1000Kitap
Aforizma
Ben hep bir şairim olacağını sanmıştım...
Reklam
Güzel taraflarınız olsun . İnsanların hayatını boğazlarına dizenlerden olmayın . Yaşayın ne olacaksa olsun ama sizi bilen iyi bilsin unutan güzel unutsun ....🦋
Alıntı
Aforizma
🦋İnsana kelebek hayatta bir kere konar.🦋 🦋Kaçırırsan başka şansın yoktur.🦋 🦋Çünkü o kelebek ertesi gün ölmüş olur...🦋 Ne güzel bir söz olmuş yüreğinize sağlık hocam. İyi günler dilerim...
Grubum var gelmek isteyen yazsınn.
1000Kitap
Aforizma
👋 bendeeee
Okur puanı için destek
Aforizma
Destek✨