Acaba insan kendisinin hayatını değiştirirken başkalarının hayatına da hükmedebilir miydi?
Ya da kendi hayatını, başkalarının hayatını değiştirme yoluyla değiştirebilir miydi?
Dışımızdaki değerlerin koyduğu amaçlara ulaşmak için çabalıyoruz ama bu arada içimizdeki değerleri unutuyoruz; hayatımızdaki kopukluk buradan gelmekte...