Yoruluruz lakin geceyi sabah etmekten vazgeçmeyiz. Sessizlikte kaybolurken bendimiz gecenin karanlığında kendimizi arar dururuz. İnsanoğlu değil miyiz uçurumda yürümekten vazgeçmez benliğimiz. Ne olduğumuzu kim olduğumuzu unuturuz lakin her gün kalemi tekrar elimize alıp yazmaya başlarız, yazarız yazarız bazen bir şiirde kaybolur gider bazen sessizliğin çığlıklarında, yağmurun sesinde, kışın soğunda öylece yürürüz. insanoğlu değil miyiz ?