İnsanın gideceği bir limanı yokken nereye sığınır söyleyin bana, herkes varken yalnızken ne yapar, yüreği parçalanırken her dakika, her gün aynı şeyleri görürken rotasını nereye çevirir, her gün içimde yaşatmaya çalıştığım umudun yok olmasını izlerken insan ne yapabilir ki..?