İngiliz aristokratlarını hatırlayın.Kendi haklarından asla vazgeçmiyorlar,ancak başkalarının haklarına da saygı gösteriyorlar;başkalarının kendilerine olan görevlerini yerine getirmelerini talep ediyorlar,kendilerine düşen sorumlulukları da yerine getiriyorlar.