Lavin.

Lavin.
@Saliha67
....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun süredir kitap okuyamıyorum, ve bir süre de okuyabileceğimi sanmıyorum. (Minik sebeplerden dolayı.) Bazen kitap dışında paylaşım yapanların linçlendiğini görüyorum. Sırf bu yüzden uygulamayı kullanmaya çekiniyorum. Oysa alıntı paylaşanları okumayı çok seviyorum, ve bazen de duygu değişimime göre ya da o gün o an ne hissediyorsam onunla ilgili bir söz paylaşasım geliyor ama linçler yüzünden geri duruyorum. Mesela 2 gün üst üste kadınlar günüyle ilgili doğum günüyle ilgili paylaşım yaptım ama paylaşmadan çok düşündüm acaba bir yerlerden "bizene doğum gününden burası yeri mi" gibi paylaşımlar görürüm diye :)) kitap okuyamayanlar da paylaşım yapsa olur mu?
Mustafa Berat isimli okura yanıt verildi
Lavin.
Ablacım sorun kitap alıntıları paylaşmam değil zaten paylaşamam :) onun dışında başka şeyler paylaşabilmek
Uzun süredir kitap okuyamıyorum, ve bir süre de okuyabileceğimi sanmıyorum. (Minik sebeplerden dolayı.) Bazen kitap dışında paylaşım yapanların linçlendiğini görüyorum. Sırf bu yüzden uygulamayı kullanmaya çekiniyorum. Oysa alıntı paylaşanları okumayı çok seviyorum, ve bazen de duygu değişimime göre ya da o gün o an ne hissediyorsam onunla ilgili bir söz paylaşasım geliyor ama linçler yüzünden geri duruyorum. Mesela 2 gün üst üste kadınlar günüyle ilgili doğum günüyle ilgili paylaşım yaptım ama paylaşmadan çok düşündüm acaba bir yerlerden "bizene doğum gününden burası yeri mi" gibi paylaşımlar görürüm diye :)) kitap okuyamayanlar da paylaşım yapsa olur mu?
Əliyeva Günay isimli okura yanıt verildi
Lavin.
Birçok kez gördüm ve şahit oldum kitap dışında herhangi bir paylaşım yapılan her şeyin linçlendiğine, bu yüzden çekindim. Yoksa bazı şeyleri (misal dm mesajlarının paylaşılmasını) ben de hoş bulmuyorum. Bu gibi şeylerin linç edilmesini de anlıyorum. Ama kitap dışında bir söz yada o anki duygularını paylaşan insanların linç edildiğini çok kez gördüm ne yazık ki :)
Uzun süredir kitap okuyamıyorum, ve bir süre de okuyabileceğimi sanmıyorum. (Minik sebeplerden dolayı.) Bazen kitap dışında paylaşım yapanların linçlendiğini görüyorum. Sırf bu yüzden uygulamayı kullanmaya çekiniyorum. Oysa alıntı paylaşanları okumayı çok seviyorum, ve bazen de duygu değişimime göre ya da o gün o an ne hissediyorsam onunla ilgili bir söz paylaşasım geliyor ama linçler yüzünden geri duruyorum. Mesela 2 gün üst üste kadınlar günüyle ilgili doğum günüyle ilgili paylaşım yaptım ama paylaşmadan çok düşündüm acaba bir yerlerden "bizene doğum gününden burası yeri mi" gibi paylaşımlar görürüm diye :)) kitap okuyamayanlar da paylaşım yapsa olur mu?
Süleyman Çakır isimli okura yanıt verildi
Lavin.
Süleyman Çakır evet takipçi kasmak için ekleyip sonra takipten çıkanlara bende sinir oluyorum :) ellerine ne geçiyor bilinmez. Teşekkürler 🙏🏻