Cok guzel ve akıcı bir kitap ama yogunluktan dolayi elimde uzun süre kaldi aslında bir oturusta kolaylikla okunur. Karakterlerde iyiydi keşke daha rahat bir dönemim de baslasaydim harika olurdu biraz yazik ettim kitaba :(
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Guzel bir kitapti. Ama hizmetci daha iyiydi benim icin:) soluksuz bir oturusta bitirdim o ayri bir konu sadece bazı yerlerde yok artık o kadar kolay sıyrılamazsın bu işten dedigim yerler ve hizmetcinin ciktigi citaya gelmedigi icin 2 puan kirdim onun disinda guzel bir kitap