Kitabı okumaya başladığımda kesinlikle ev sahibi deli demiştim ama sonunu çok iyi bağladı. Tahmin etmediğim bir sonla bitirdi. Vaktim çok mutlaka bir kitap okumalıyım diyorsan bunu okuyabilirsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumaya başladığımda evet uzun süre sonra aradığım sürükleyiciliği buldum desem de sonrasında atlayarak okuduğum bir kitap haline geldi. Neden bu denli uzun uzadıya anlatılır bilmiyorum. Ben devamının geleceğini düşünüyorum. Sonu çok mantık dışı bitti. Yine de emeğine sağlık.