Bu serinin neredeyse tüm kitaplarını okuduk, hayvanlarla ilgili olarak tek bu kitabı almıştık. Bu kitapla aşırı hikaye uydurulabiliyor. Hayal gücünü beslemek adına aşırı işlevsel. Duygularım kitabı da güzel ama onda çocuğun en az 3 yaş olması gerekir gibi. Karşılıklı soru cevap yapabilmek için. Misal şimdi hangi duyguyu hissetmiş olabilir gibi. Çiftlik kitabını 3 aydan beri neredeyse her gün oğluma okuyorum,o da ilgiyle takip ediyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hikayesi çok güzel. İçeriği oldukça zengin bir kitap. Çok beğendik. Gözlerinin hareket etmesi bebekleri oldukca cezbediyor. Tüm serisini yavaş yavaş almayı düşünüyoruz #8ay
Oğlum henüz 8 aylık. 2 aydır ilgimizi çekiyor, içerisinde yazılar çok uzun değil. Ara ara ses çıkartmaya yönelik (araba sesleri) yerler olması kitabı daha keyifli hale getiriyor.