O güzelim yaz geldi geçti. Sonra bir tane daha geldi, tabii bir yaz geçince bir daha yaz gelmeyecek değil ya, olur mu hiç! Bir yaz geçer sonracağıma, bir yaz daha gelir, sonra bir tane daha ve öylece sürüp gider. Hayat da gelip geçen yazların toplamıdır zaten.
Fikirler hep gelirler ama insanlar bazen giderler, özellikle özel insanlar belki yeni karşılaştığın ve bir daha asla ayrılmak istemeyeceğin, keşke koluna bir iple bağlayabilsen onları, balonları bağladığın gibi, evet ama balonlar da kaçıp gidiyor, uçuyor ve sen de kolunda o aptal iple öylece kalıyorsun