Polisiye sevenlerin sıkılmadan okuyacağı 3 olayı içeren kitap kendini hiç sıkmadan okuttu. Normalde Ahmet Ümit'in kitaplarında gördüğüm o tarihe dokunuşlar yoktu ama yine de genel olarak başarılı bir eser olmuş.
Roman tarzında olmadığı için bir süre sonra sıkıldım açıkçası. Bunun sebebi İlber Bey'in bir yazar değil de tarihçi olmasından kaynaklanıyor farkındayım, genel olarak güzeldi.