Dünyayı gölgeler içinde resmediyorlar, sonra’da çocuklara ışıktan uzaklaşmayın diye tembihliyorlar, kendi ışıklarından, kendi gerçek ve kararlarından.
Çünkü karanlıkta ejderhalar yaşar.
Yalan...
Karanlıkta keşif var, olasılık, karanlıkta özgürlük var. yeter ki biri aydınlatsın...