Bazen yağmurun altında öylece oturasım geliyor. Mücadele etmeyi bir an bırakıp hiçbir şey düşünmeden sadece oturmak o yağmurda. Islanırım , insanlar nasıl bakar diye düşünmeden . Ama öyle düşünceler , içimde bir şeyler kopmuş gibi hissettiğim anlarda oluyor. Yorulduğum , tepkisiz kaldığım ve elimden bir şey gelmeyeceğini anladığım anlarda. Çünkü sonuna gelmişimdir , üstüne daha fazlasını koyamıyorumdur.