Edepten, ahlaktan yoksun kalmış insanlarla çok fazla konuşmaktan; bir şeyi tartışmaktan yana olmamamız gerekteğini düşünüyorum. Neden mi ? Cevap ve ya karşılık veremiyeceğiniz kadar ileri giderlerde ondan, sizi yererler de ondan. Bıktırırlar adeta. Siz edebinizden susarsınız, sizi korkak zannederler, buda bir şey bilmiyor damgasını sizin neden sustuğunuzu anlamadan yapıştırlar üzerinize. Ama onların düştükleri seviyeye hayran hayran bakmakta olduğunuzu ve sessizleştiğinizi anlamak istemezler. Bunu anlamayı başarabilseler dünyanın değişeceğine canı gönülden inanıyorum...