📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası dizisini 2 defa izledikten sonra sonunu merak ettiğim icin başladığım bu kitapta diziyle bir çok farklılıklarının olduğunu konuların farklı detaylarının ve bolca betimlemeler ile dolu olduğunu keşfettim. Kısa kısa bölümlerden oluşması çok hoşuma gitti betimlemeler yordukca o aralarda dinlenebildim ️ ve uzun süredir 1.5 günde kitap bitirmemiştim buda ne kadar merakla okuduğumu kanıtlıyor sanırım. Ama diziyi izlemenin şöyle bi avantaji vardı karakterleri kendim canlandirmak zorunda kalmadım. İlk kitap için gayet güzeldi diyebilirim keyifli okumalar herkese ️