Herkese merhaba arkadaşlarrr,
Uzun bir aradan sonra buraya girince açıklama yapma isteği uyandı içimde
Yaklaşık bir senedir yokum. Bir senede neler oldu neler bitti diye dönüp baktığımda çoook yorucu bir sene geçirdim hâlâ bitmiş değil ne yazik ki:(
İnsan tabiatı gereğince yaş aldık bir tane daha, kırıklıklarım oldu, kırıldıklarım oldu her şeye rağmen buradayım:))
Kitap okumaya devam ettim tabii kitap okumak bir yaşam tarzı bilirsiniz. Ki orası bile muamma şu uygulamanın geldiği son beni bitiriyor. İnsanlar beğeni için alıntı giriyorlar şaka gibi. Neyse öyle işte🤭