hjhjhjgjhjhj

hjhjhjgjhjhj
@Saniyetac
.."Aşk diye bir şey yaşıyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var, ne de karşılıklı olduğuna ispatım… .."..
Reklam
.."Aşk kahve gibidir, her ne kadar sabır ve özen gösterirsen tadı o kadar güzel olur".. .."..
.."Ve bir ayetin sıcaklığı sarıyor yüreğimi; Allah sabredenle beraberdir".. .."..
.."Güzel günlüklerim vardı. Bir de, asla günlüklerim kadar güzel olmayan günlerim".. .."..
.."Aşk sonradan gelmez hiçbir zaman. Varsa vardır, o kadar".. .."..
Reklam